Followers

Nuffnang Ads

Monday, May 11, 2009

terima kasih d atas ingatan...

td on9 tagged...
kebetulan dlm beberapa mesej yg aien dapat, aien tertarik dgn forward mesej dari salah sorang kwn tagged..name die Farikh...thanks ek...

ni mesej die:

org kate aku lahir perut mak,
(bkn org kate.....mmg btul)

Bila dahaga yang susukan aku.....Mak
Bila lapar yang suapkan aku.....Mak
bila keseoranagn yang sentiasa disampingku....Mak
Kata Mak perkataan pertama yang aku se but....Mak
Bila bangun tido aku cari....Mak
Bila nangis orang pertama yang datang....Mak
Bila nak bermanja aku dekati....Mak
Bila nak bergesel aku duduk disebelah....Mak
Bila sedih yang boleh memujukku hanya....Mak
Bila nak exam orang paling sibuk juga....Mak
Bila aku msuk U yang turut sibuk pun...Mak
Bila takut juga aku sebut....Mmmakkk
Kini Mak sudah tiada aku tetap cari....Mmmmakk

Pesanan mak akan selalu ingat...
kepada kawan2 hargailah ibu @ mak korang..
jangan sudah tiada baru nak mencari dan memanggil namenye..

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)