Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, December 29, 2010

terumbang ambing...

lagi 2hari nak abis tahu 2010....
aku masih terumbang ambing dlm kehidupan aku sendiri....
xpasti mane hala tuju mane harus aku pergi...
hmmmm......

rase nak mengeluh je bile tiap2 hari buat benda yg sama..
seolah2 xberbuah asil lgsg dgn benda yg aku da wat slama ni...
bile mcm ni, kdg2 aku rase seolah2 xbersyukur je dgn benda yg aku da dpt....umm...
bukan xbersyukur.....tapi ntahla....

Kdg2 sgt jeles bile tgok idop org lain senang je dapat rezki...
tapi idop aku??same je...Ya Allah,.......
adakah aku masih berpijak dibumi yg nyata??hu8....
xpelah, aku cube enjoy dgn ape yg aku da dapat sebelum aku dpt yg lg terbaik dari yg harini....insyaAllah....i love my life=)

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)