Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, February 9, 2011

kursus fotografi...

Alhamdulillah....ni mungkin harapan pertama utk aku sepanjang cuti ni...
setelah setahun semangat aku terkubur utk minat dlm dunia fotografi, kini kembali semula...
semlm, aku chat dgn budak ni...kawan aten...die baru beli DSLR kot...
die tnye aku, kamera aku model ape....aku pun jwb la...then, die bgtau 20hb feb ni ade kursus fotografi dkt kuala rompin....kebetulan pulak aku ade kat umah...lgpun da lame sgt da nak g...cume budget je xde...tp 20 hb ni basic je la.,.xpe, sekurang2nya impian aku kembali utk aku sambung smula ape yg aku harapkan...insyaAllah......


pagi td pulak aku terus chat dgn org tu camane cara nak daftar...harap2 kali ni aku berkesempatan utk pergi...

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)