Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, February 8, 2011

otak celaru kucar bilau....

7hb Feb...

rase macam nak cuti utk selamanya...
atau pendek kata resign terus je la...
sepanjang setahun lebih aku keje dkt sane, aku rase byk yg pedih, perit dari yg manis2...
rase mcm dah x ikhlas utk terus berkhidmat disitu....
kalau terus disitu pun rase mcm berdosa je...yela, kalau keje mesti dgn hati yg ikhlas..
aku rase mcm keje dkt tempat yg xmatang langsung...mmg dari mula rasa xserasi lgsung keje kat situ...bkn xserasi dgn keadaan persekitaran, tp keadaan perangai budak2 yg keje kat situ...mcm pelik sgt...mcm xserasi langsung..xphm2...


dah xtau nak nyatakan macamane lg muke aku tertekan tahap melampau!


mmg la,..aku xnafikan langsung aku mmg suke sgt keje situ...
Tp aku cukup xselesa bile aku rase dieorg xkira laki/pmpuan, mulut masing2 mengalahkan wartawan...aduh...mmg lemah sgt rase kalu terus keje kat si
tu...hurm...berubahlah..
aku jgk xnafikan bkn aku je yg betul semuanya kat situ...kdg2 ade salahnye jgk...
so, moralnya:: masing2 da besar..pandai2la pikir mane yg elok, mane yg x..

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)