Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, March 1, 2011

wah...?>&(*^&%$#

wah...?>&(*^&%$# - bermakna aku xboleh nak kate ape2 dgn keputusan 'resign' aku...


sbbnye, aku rase makin syg dgn keje aku....hu3...aku xkesahla...aku rase syg nak benti sbnrnye...sbb bile aku naik semula sini, aku rase xde ape2 lagi m'ganggu aku disini...Jiwa pun xkacau....mungkin selepas sit dgn abg rusdy aritu kot...hakhak...dan mungkin jgk selepas 2minggu aku rehat bersama family kot...cume hari pertama balik sini je aku rase sebak sgt, pastu nangis la aku puas2....mungkin aku nak lame lagi bersama keluarga...tp, demi tanggungjwb, aku kene kuat jugak..pastu pulak, dlm mase seminggu aku naik sini, aku demam...da 4 hari demam, barula gi klinik amek MC..ingatkan sekejap je...xtaula pulak lame...hu9..mungkin salah satunye sbb aku rindu amirul kot...um,,,...tu la...bila da terlalu syg kt budak kecik tu....hurmmm......:( nanti aku balik, mesti mirul da pandai jalan...tunggu kak aien tau mirul....muacchhh!!!!



amirul:: edited by :: faten adilla...
:::: ni mungkin updated utk seminggu kot...hehe....minggu depan updated lagi....daaaa~~~

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)