Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, April 5, 2011

kembali bekerja (5hb April - ????)

selepas seminggu cuti, start 29hb ritu,--5hb april aku kembali bekerja...perasaan? masih same...asal nak naik je Genting, mesti teringat umah, rase nak benti je...menyampah, xsuke, benci, xikhlas, sume bercampur2...balik umah, tanam anggur lg best....
tp nak wat camane...ummm....

haha...tp sepanjang aku keje, aku hepi sbnrnye..
xde ape yg terlalu menensionkan aku kalau psl keje ni....sume
org leh wt keje mcm aku...
yg paling aku bangga, 1 dunia kot kenal name tmpat keje aku...hu9....sebut je...da tentu knl...
cume kdg2 mungkin ade yg pndg rendah kot ngn keje mcm aku...
ye la...'cool-lee'...sape suke dgr? aku pun xsuke...tp, sepanjang aku keje, xpenah pulak aku rase yg aku mcm menguli ke ape...hee...aku hepi sbb walaupun aku keje, tp tiap2 bulan, dpt gak aku balik jmpe fmily aku....sgt terubat rindu2 aku...bulan 5 ni nak mintak cuti agy! best!


oh ya! cheh! xpenah lak aku upload gmbr aku sepanjang aku berkhidmat...haha....
bkn xnak upload...cume kdg2 rase mcm xsempat je...harini mgkin sempat aku upload 1, 2 keping kot...hu9...


'lion dance' tiap2 taun diadakan di seluruh daerah di Genting..hah!

haha...ni muke yg mcm xbrp nak ikhlas ni taun lps...
mase gi picnic dgn eastern pheonix..kat Port Dickson N9...


ni pon same...


urm,.. sbnarnye byk lg events yg aien wat spanjang keje MC d...gmbr dinner pon xupload agy...ntah mane ntah gmbar tuh! gmbr pegi BBQ kat Taman Tasik Titiwangsa, kat sungai pon ado...haha..sume pon xupload lg...huhu...byk agy la...dlm mase setahun, da mcm2 kot aktvt...skang ramai da benti...aku je kekal kat situ lg..selagi xde pengganti keje lain kot...aku doakan yg da benti tu, smoga dpt keje yg lebih baik dari sini...sbb aku rase keje sini mmg da baek kot...kalau aku tau, baik lps spm dulu aku keje teros....haha...pendeknye akal akuh!huh... (yola, pnt memikirkan loan2 study dulu...adoiii!)



:: kalau ade silap, maafkan [aien asyikin] ye kwn2...spanjang keje ni....customer pon same...kalau sy ade terkurang ajar ke, sy mtk maaf ek...tu la, lenkali jgn demand2 sgt ok?

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)