Followers

Nuffnang Ads

Saturday, April 23, 2011

setelah hari ke6 di HTAA..

harini dlm aku dpt msj yg mak otw lik rompin...
fuad da kuar hosp...mesti die suke dpt lik umah...
tp, ...aku keje....xdpt nak jmpe org2 kat umah.... :(
xpela....hurm....yg penting, aku doakan fuad cpt semboh...amin....
nnti bulan 5 aku na mintak cuti panjangggggggg sgt....
huhu....da penat aku keje kat genting ni....kesimpulannye, aku dah bosan keje genting....
mcm xde life kot...life mcm, ade matahari...pns, hujan...hee...mcm kat bwh tuu....sbb kat genting, kdg2 waktu siang mcm mlm, waktu mlm pun cam mlm....haha...ntah...
no komen....

lg 1, kalau keje kat sini slalu kne amik tahu hal org dan org juga akan selalu amik tahu hal kite...terlebih taking care...ah! walaupun aku xsukeeee!!!!nyampah!

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)