Followers

Nuffnang Ads

Monday, June 20, 2011

KENANGAN?


"adakala kita sukar utk terima KENANGAN kerana
kenangan itu PAHIT utk ditelan,
tetapi kita tak sedar yang KENANGAN itu memberikan kita PENGALAMAN,
dan PENGALAMAN pula membantu MEMATANGKAN kita...
Jika kita MATANG selepas PENGALAMAN yang penuh dgn
KENANGAN PAHIT, tidak mustahil
KENANGAN MANIS akan hadir
mewarnai hidup kita..."


kata2 ni aku amek dlm fan pages fb..aku LIKE pages tu sbbnye,



aku adalah antara salah sorang drpd beribu2 org yg suke page tu...
HUHU...ntah...
mungkin pages tu byk bg kata2 kot...
kata2 yg best yg boleh wat aku dan semua org rase BEST..
aku xleh nak copy Pages tu kat cni...ape problem ntahla...
mls nak pikir...HUHU~
bace jela ayat kat atas yg penuh makna tu ek !


:: teringat "SALJU KASIH" yg slalu bg kata2 pd aien...i miss u..

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)