Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, June 15, 2011

update untuk setahun..

hahaha..klakar x?
update utk setahun terus...
sbb aku rase susah betul nak update tiap2 hari..
aku bz mcm YB..
HUHU !


betol...
ntah knp susah sgt aku nak update blog skang ni..
padahalnye belambak2 cite yg aku nak kongsi dlm ni..
contoh, majlis Perkahwinan kakak & abang aku..
hurmm..
bile mase ntahnye aku nak cite..
pdhal bukanla bz sgt pun...
asal aku bukak blog je, aku update ke bende laen..
bkn update post !


huh!
malas betul !
dulu2 rajen jgk taip menaip ni...
tp skang ? ntahla.. da tua kot... HAHA !
umm..aku nak mtk maap pd blog yg penuh dgn comot2 yg
maseh belom aku cuci2 tuh...
huhu...
btw, aku da pun berjaye tukar template blog aku !
tu pun aten adilla yg tulun...
kalau x, cmni jela blog aku sampai bile2..
agaknye smpai da lupe paswed ! HAHA !
no updating, no upgrading ..HEE.. !


tp, ..
xkan pernah mungkin la aku lupe blog ni..
sbb blog ni aku create same2 dgn madam Nora..
same2 dgn kwn aku yg selenge2 mcm aku..
yg pane2.. HUHU !~
byk sgt kenangan blog ni...
pendek kate ::
NO madam Nora, NO blog ni...
hehe...
aku berterima kaseh pd madam, dari dulu hingga kini...
dan terima kaseh pd sume yg penah mengajar aku..
THANKS (:



ummm,...
lg? ape perkembangan aien skang?
aku sbnrnye sdg berehat dirumah...
sbb aku da penat...
penat memikirkan segalanye...
segala2nya...huuurrmmm ):
kdg2, aku rase da mls da nak pikir ape2 segala2nye...
rase nak buat ikut dan je ! HUH!
kalaulah segalanya hadir dpn mate !
(selalu mengharapkan benda yg xmungkin...)
umm...sbnrnye, aku nak rehat dulu utk tahun ni...
lgpun sape ckp aku duk umah xleh dpt duet?
huh! jgn ckp camtu...
aku duk umah pon dpt duet kooottt..... HUHU !
lg byk dari keje aku yg dulu kooott (:


rasenye,
setakat ni dulula aku update...
ni pun da panjang ni....
sok, luse , tulat xpun taon depan ke aku update la lg...
NGEE ! !



:: teringin nak mkn MC D ! OH?


No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)