Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, August 24, 2011

CINTA kerana-NYA :)

"Belajar DIAM dari banyaknya BICARA,
Belajar SABAR dari sebuah KEMARAHAN,
Belajar KESUSAHAN dari hidup SENANG,
Belajar MENANGIS dari suatu KEBAHAGIAAN,
Belajar KEIKHLASAN dari KEPEDIHAN,
Belajar TAWAKKAL dari UJIAN,
Belajar REDHA dari KETENTUAN .."


Ape maksud ayat2 di atas ni ek?
tak kesahlah ape maksudnye..pandai2 la hayatinye sendiri OK :)
actually, aku ade bace kisah CINTA kerana-NYA dkt facebook..
sejak bile aku suke bace kisah pnjg2 pun aku xtau la.. heh! tibe2 jep.
Ni sume cik Fatin Adillalalala yg suh jgk aku bace sampai abes..
hee...dan tibe2nye jgk, aku rase aku suke kisah tu.. ntah knp..
mungkinla ade maksud tersirat yg perlu aku fahami dlm kisah tu kot. :)





kalaula ade diantara korang yg terbace entry ni, dan yg tibe2
terminat nak bace kisah yg panjang lebar mcm aku ni sile2la
ke ----> SINI , best kot.. mungkin kalau ade yg btl2 m'hayati adela jgk yg 
meleleh airmate tibe2..heh~
aku? xnanges pun. sbb ade yg mengganggu tatkala aku sdg
kusyuk mentelaah cerita tuh.. haha..
kredit to Shahriz Erma Faziera :) walaupun saye xkenal .. hee..



--------> ukhuwah itu lebih indah bila bertemu & berpisah krn Allah swt :)


No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)