Followers

Nuffnang Ads

Thursday, August 25, 2011

RAMADHAN TERAKHIR | SALAM TAKZIAH

JUMAAT | 26 RAMADHAN 1432H

Semalam baru je tgok RAMADHAN TERAKHIR.
Tibe2 harini aku dikejutkan dgn berita permergian senior aku 
mase dkt kolej dulu. aku panggil die Pian je.
hmm..die da lame sakit kot. Ntahla aku pun xpasti.
Mengikut kate Madam Zimah yg aku bace dlm facebook :
 Allahyarham kegagalan 3 organ utama,
Paru-paru, Jantung & Hati. Jantung diselaputi air.
xsempat nak Operation.


Aku harap kak Ayu, tabah utk terima sume ujian ni.
Aku tau terlalu berat utk die harungi sume ni. Yela, lg 3 hari je lg nak Raye.
Disaat org lain sdg hepi2 nak sambut Raye, Arwah sdg bergelut 
melawan penyakitnye. 
Walaupun aku xde dkt tempat kak Ayu, tp aku dpt bygkan camane 
die rasa waktu ni. Aku suke sgt tgok dieorg mase kolej dulu.
Pian tu mmg suke senyum. Muke die mcm xde ape2 masalah pun.
Da lame kot dieorg b'cinta. Aku ingat lg, dan mungkin aku xkan lupe,
aku slalu main rebut2 dgn Kak Sha, kononnye Pian tu
kiteorg yg punye. Aku punye, Die punye.
heh~ walaupun kteorg tau yg die da ade kak Ayu.
saje kiteorg nak gurau2. Akhirnye die kawen jgk dgn Kak Ayu :)
Tapi, Allah lebih sygkan dia. Semoga rohnya dicucuri rahmat
dan ditempatkan bersama org2 yg beriman ..AMIN...


AL-FATIHAH..

-----> rase baru je kehilangan miss Maisara, tibe2 harini kehilangan senior.  :(


No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)