Followers

Nuffnang Ads

Sunday, August 21, 2011

sesaknye :/

semalam :: 21 ogos 2011 bersamaan 21 ramadhan 1432h


wah? tersangatla ramainye manusia2 kat Kuantan smlm.
maklumlah seminggu lg kot nak raye.
masing2 sibukla beli brg2 persiapan masing2 kan.
sesak bandar. Mujur sampai awal.
kalau x mmg bertuahla nak dpt parking :) kan mak kan!
smlm saye shopping dgn Mak, Aten, & Adik je.
abah? xnak g duk umah .
Fuad? teman abah. hehe.
so, smlm adlh hari shopping Wanita sedunia :)


kteorg shopping kat Kuantan jep :)
orang laen sibukla wat status kat FB nak pegi ke Jalan TAR .
huhu. tahun lepas kot aku dpt tgok camane sesaknye Jalan TAR tu.
huh! kalau aku gi, 2 minggu pun belum tentu jumpe ape yg sy nak.
byk sgt pilihan kot..



DA DAPAT KASUT RAYA!
pdhalnye tiap2 tahun, kasut rayela paling pyh aku nak jumpe.
bkn ape, aku susah nak minat kasut.
tp bile da minat, xde size la pulak. mcm2..tp, semlm tibe2 je jumpe.
hehe. walaupun aku bukanla smgt sgt pun nak raye.
tapi nak wat camane? da terjumpe yg minat beli je la. ade size pulak tuh.
BAJU RAYA?
mak saya sponsor :) hehe. Thank you mak. ILY :)
KUIH RAYA?
sgt berlambak dkt rumah ni.
ade mak buat, ade mak tunjuk. :)
KEMERIAHAN RAYA?
tahun ni? umm, ntahla..
xnak bg harapan yg terlalu tinggi utk dptkan kemeriahan raye tu.
sbb abg dgn kak nadia pun da kawin.
so, abg da ckp die mungkin balik dlm raye ke 3 @ 4 agaknye la.
dan kak nadia pulak masih belum dpt kepastian.
tinggal la 4 beradik je kami :/ hopefully everything ok.
seharusnye aku patut bersyukur sbb masih ada mak & abah kan :)




----> nganga kepenatan :O

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)