Followers

Nuffnang Ads

Saturday, September 24, 2011

and now i Got it :)

eh, ape yg And now you got it?
ape yang kau dapat? hoho...
Ye, saje Saya nak bgtau yg pada 10hb sept arituh,
saye da dapat ape yg saye nak sebelum ni..
Da lame da kot nak mende neh..
Tapi, berkat kesabaran saya walapun saya ni bukanlah jenis
penyabar orangnye, akhirnye saya dapat die :

TADAAA!!

-Oh, gambarnye sgtla tak cantek kaler nye.
Btw, name die 'Gigottt' sbbnye die adalah Android.


xterang kan? sbb saye amek gune camera henpon je tuh.
Ye, saye sgt suke gadget2...
skang da ade 3 gadget pade sy.
dan berniat nak tambah koleksi lagi...heh~

my first gadget :


-ye, pade tangan saya yg saya pegang tuh..
mak dgn abah yang bagi tu tau. 
time saya setadi dulu.
sampai skang masih saya gune.
dan xmungkin akan ke tangan orang laen kot :)


Second gadget?
ala, bese jela...henpong..huhu.
masuk henpong nih, da seratus tiga puluh lime
enam puluh ratus lime puluh ribu lapan puluh an da kot saya
tukar. cume tak beli Blekbeyli je lagi!
hakhak.. InsyaAllah akan datang.
hokhok..


tu dekat tgn saya lagi tuh...heheh.
Ce teka model ape tuh?
huhu... rahsia :)




Oke, i'm Feel in love with my Gadget..
thanks utk semua yang bagi sy sokongan ! hehe
Thanks utk akak - Rohamiza yg teman saya beli Gigot
kesayangan saya tu...
thanks to all :)


♥ 

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)