Followers

Nuffnang Ads

Sunday, September 4, 2011

home alone :|

YES, bace je entry kat atas mesti sume phm kan?
kalau xphm xpe, saye blh phm sorang jep :)
yup, "saye sunyi lagi"
hurm, hari semlm Fuad pulak ke Kuantan..
die dpt keje sane..Alhamdulillah rezeki die..
skrg umah sunyi lagi :|
yg tinggal cume aku , mak, abah, aten & adik ..
mmg xde kne mengene ngn tajok pun :) tapi pagi2 aku 'home alone' gak


-yup, xperlu besar3-


harap Fuad ok3 je kat sane ek..
maklumla, 1st time die duk jauh dgn Family..
slalunye pagi2 aku borak dgn die..
sume mesti  nak hrpkan fuad je kat umah ni..
tolong ini tolong itu..huh?
skang? buat sendirila. padan muke :/
hurm, lepas ni kene simpan suare lagi la.. da xtau nak borak dgn sape pagi3 :(

Hah, xpyh nak sebok3 ckp aku tak keje ke, ape ke ek.
aku duk umah pun aku keje tau.
kalau aku xkeje aku xduk umah da. (terase sendiri)
betol la, aku keje ape. tak pyh sebok nak tau ok .
aku keje kontrak skang.
bulan 11 ni kontrak abes, dan aku kne sedar diri utk cari keje laen. :)
kontrak? yup, besar maknenye tu :) xperlu nak translate lebih3.
dan xperlu la aku nak terang pnjg3 sgt2.. 
check wikipedia sudaa..haha
(aku mmg sensitif sikit slagi xdpt kerja yg btl keje utk aku,
so xpyh sebok sgt :)



ape yg no 11 kat atas tu ha?
yes NOVEMBER , i'll waiting for u..
harapan :: semoga ade sinar yg lebih terang utk diri aku
 sebelom akhir tahun ini..



---> OK, cukup. xperlu cite lebih :) kite xblh cerite ape yg belum PASTI kan :|



No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)