Followers

Nuffnang Ads

Thursday, September 22, 2011

Semenjak 2, 3 menjak.. ?

Ye, saya mmg malas nak Update awak semenjak 2, 3 menjak ni.
Tapinye. Saya rasa saya perlu jgk Update :)
Sebab saya nak awak tau yang .....

????

WAH3xxxx....
apekene dengan semenjak 2, 3 menjak nye?
hurmm,...Ye, Semenjak 2, 3menjak ni.
Saya rase touching je..wah3...nak touching pulek?
touching dgn sape?
ntahlaa...sebenarnye klakar kott cite saya nih..
Tapi, suke hati saya la.
cite saya , bukan cite awak Pon.. :)


Citenye camnih   -_-
Ntah ape sbb saya touching bile semakin dkt si NH tu nak kawen dgn 
Sememeh tuu...lawak kan?
apesal lak saya yg beriye nak touching2?huhu...
saya Bini die kah? Oh? :X
mungkin sebab saya ber 'perasaan' kot...
Ye, saya dapat rasekan sume ni mungkin 
sbb saya betul3 sygkan Kak Abby kot.. -Ye, saya POYO :(
Pelik kan? mcm tahpape pon ade gak..hokhek..
Sampaikan, bile tiap kali saya bukak Page Kak Abby je
saya mcm nak nanges   :X
sangat pelik kan? -Ye, saya xkesah saya POYO lg.
Tapi tula hakikatnye ..huhu...
agak2 Peminat die yg laen pon beriye mcm saya jgk ke ek?
ye saya sayang ABBY ABADI..
(sumpah! walaupun die xpenah tau) huhuk.. :(
-saya xkesah kalau saya OVER. 
awak ade perasaan mcm saya? takde kan?
so, senyap je ok    :X




sehari 2, 3 lepas,  die ade upload gambar NH amek anak2 
dieorg. Yela bwk dieorg la. Kate nak nikohh.
g la menikoh nuh.. huhu.
OH, Wedding Of The Yekk? ek? ye kot. - tak kesaa..
Ye, saya sedih lagi. saya pun xtau nape.
Ye, saya Takkan pernah rase nak komen status die dlm Page tu.
Ye, Takkan pernah walaupun komen gambar.
Sbb saya Tak layak. walaupun saya Peminat die  :8
Tapi, saya akan LIKE   :|
Lagi satu? setiap kali saya on9, saya mesti singgah Page tuh .
SETIAP KALI ok? 
Ye, saya Tak Jemu .. -over lagi    -_-

Ye, saya sgt sensitif skang. :(
Jangan kacau saya. Jiwa saya sedang Kacau.
Ye, saya bukan jenis yg pandai komen 
bermadah2, berkata2 dkt Page tuh. Tapi kalaula kot3 Kak Abby saya 
tersinggah kat blog buruk? ni .. -WAH?? besar impian?
hokhok.. suke hati saya la. impian saya :)
awak ade impian? hukhuk..
disini, Saya cume mampu doakan
Semoga KEBAHAGIAAN itu menjadi milik Kak Abby :)
ye, saya pasti. insyaAllah.
Dan lg satu, dah penat kot sy bermaki2 'Semomokmemek' 
tu sebelum ni. -Ye, byk dosa saya.
So, takperlu la saya nak kecoh3 dkt sini lagi.
Saya Tak pernah rase hormat memek tu sbb saya sebaya
die je kot. Cume saya xpernah gedexXX mcm die. Yak?


Panjangnye saya berbicara disini.
Mmg kalau blh saya nak Panjangggggggggg lg.
Ye, saya mmg suke berleter.   :3
Tapi, saya taknak cetus kontroversi. ceh!  -_-
Anyway, saya sgt bangga tgk ketabahan Kak Abby,
walaupun saya pernah sekali je nampak die. Dan,
walaupun dalam hati die sape yg tahu?kan?
saye tahu, sbb tu saya SEDIH je... hekhuk..
Ye, saya tak tipu, saya dah jadi peminat kak Abby
sejak 7 - 8 tahun dulu.
bukan mase umo saya 7 - 8 Tahun tapi da cecah 7 - 8 tahun. Phm?
Tak caye tanye Mak saya. OK :?
Tak caye lagi, tanye sume Family saya. OK?
Tak caye jugak, sedare mare saya try la tanye dey ol. OK?
-Ye, saya xkesaa lagi :|

Lastly, saya sedikit tenang lps beleter panjang disini.
Saya taknak cite kat orang ttg perasaan saya.
Sbb nanti orang ckp saya OVER and OVERRoverrr.
saya cume nak cite kat awak je Incik Blog.
Terima kaseh samasama sbb memahami   :]
maaf jika ade terkasar Bahasa. OH?



----   huuuaarrrgghh :O 
         Penatnye saya berleter. # Gudnite Simemekmomokmumukmamik. SEKIAN

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)