Followers

Nuffnang Ads

Sunday, October 30, 2011

giveaway by, Marliyana Mk

Okayy.. Ape maksud entry dekat atas tu pun saya takpaham. :D
Awak paham? 
Kalau takpaham jugak gi click Banner kat bawah nih ..
Kalau takpaham jugak bace je syarat2 dkt situ.
Kalau takpaham jugak bace je komen2 dekat entry tuh,
then, try la click salah satu blog kat komen tu
Pastuh, tgok camane dieorg buat okayy?
Kalau takpaham jugak , You are Something wrong la.. heheh :P

Takkesah la nak Join ke taknak .. Click je Banner tu Okayy :P




Dan sebenarnya, ade yang invite saya join Giveaway ni. 
Thanks to Syafiq a.k.a Ami.. ;)
Actually, sebelum ni takde minat pung nak contest2. Sumpah! ngee  :D
Sebab, saya tak layak kott :P heeee....
Tapi, bile dah alang2 bace syarat dkt Entry tuh, dan Saya pun Faham
dgn syarat tuh,dan Saya pun try lah Join :D 
takkesah pun dgn hadiah sebenarnye. 
Just trying For the first time. 
Kalau ade rezeki, Saya cube lagi lenkali ! 8-|
Kalau takde rezeki, Saya taknak cube dah! hee...Terbalik ek?

Nah, Saya Tag kan name korang :

II - Ana Salbasa  :)
III - Nadzirul Asyraf   :P

Masih belum terlambat untuk mane2 blogger 
yang nak Join okayy! :D
Tarikh Tutup : 18th November 2011
Good Luck & Keep Trying Okayy !

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)