Followers

Nuffnang Ads

Monday, February 6, 2012

Posting! Posting!

Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia. Salam Maulidur Rasul, Happy ChapGohmei, Happy Thaipusam,Happy Bedayy.

Okay, Sebenarnye takde ape sgt pun nak diPosting kan! Saje je nak bitau yg saya maseh ade lagi disini. Saya sihat walapiyat. Alhamdulillah semoga hidup ini penuh keberkatan dariNya. Jalani kehidupan dgn penuh gembira. Berat da naek 1 kilo sbb kuat makan, hati senang, senyum sokmo sampai ke telinga, bahagia disamping tersayang, kucing2 semakin comel. tibe2. Huh! Korang yg sdg jelajah disini sihat tak? Da pollow saya? Kalau belum ce cube try test tekan button Follow, takpun kalau malas, korang try ce test cube tekan Join this site. hee :D Pollow tauu! Jangan sumbung sumbing tau! grrr~


Saje nak letak Gmbr Belon. mweheheh! terDownload td.
Bace je kat atas tu dan phmkan lah erk!
Urm, takde ape da kot? Jap. nak bitau je semalam saya mimpi saya berkapel dgn budak cina atau dlm base inggeris nye, Chinese boy. <3 Apekah?? harap2 takde pape makne la kott. Tapi, bf saya tu romantik la! hehe. suke suke suke! nak jumpe die lagila. Rinduu! I miss You. Walaupun saya xsempat bekenalan abes lagi. Tibe2 tersedar :( ok, SelamatHariSelasa. Have a nice Dayy :( eh silap. Have a nice dayy! :D

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)