Followers

Nuffnang Ads

Sunday, February 19, 2012

seminggu dalam kecelaruan :/

Okay, I felt i'm not in mood last week :| just like what happened to me? am i bored, sad or watever. i don't know, i only just know that i'm sad and not in mood. Huu, entahla. Seminggu kot aku ade dalam perasaan yg sama. Bercampur baur. Kadang2 aku kalah dgn perasaan sendiri. Dan sampai kadang2 blh sampai ke tahap, aku tak kenal sape diri aku sebenarnya. kadang2 rase menyampah, benci. err, ntahla. Astaghfirullahalazim :f Walaupun sebenarnya aku rasa aku patut rasa bersyukur sbb aku masih disini. 

Hurm, entah. Mungkin sebab aku demam minggu lepas kott sampai jadi aku fikir macam2. Seminggu kot aku demam , sihat, demam, sihat. sikit lagi nak sakit jiwa. Huu~ o_O Sepanjang aku demam, terlalu banyak benda yg membuatkan aku rase resah, rase sakai sangat kepala hotak ni. tak tahu la. Tapi, Alhamdulillah. Harini aku masih ade harapan untuk rasa sihat, rasa mood dalam keadaan yang sgt baik. Dan InsyaAllah aku cuba untuk terus perbaiki mood aku yg tertunggang langgang , hancur berkecai minggu lepas. Tak tahu la. yang pasti aku memang ade dalam tekanan , runsing, celaru , aku pun tak pasti ape yg aku pikir . Errrggghhh! >.<


Saje je letak gmbr atas nih. Sbb kalau letak gambar aku yg minggu lepas,
mmg huru hara dunia. huu~ :i

Okay, harini Ahad. aku rasa mood aku ok dari yg sebelumnya. Susahkan bila terlalu melayan mood , emosi . Tapi Alhamdulillah aku masih ade rase mood ! Aku cuba utk menghargai. Mood itu sangat indah sebenarnya. Kadang2 ade rasa happy, sedih, suka, gembira, serabai, menyampah, benci, buwweeekkkkk! dan sebagainya. Ergghhh~ Tak kisah la. Tapi, aku ade tabiat sekarang ni. Disebabkan susah tidur malam. Aku amek keputusan utk makan ubat batuk. hukhuk. Supaya aku rase cepat mengantuk dan xperlu nak pikir ape2 sampai blh wat fikiran aku seolah2 nak mencarut bagai. ohhh...~ Maafkanlah segala kekhilafan aku. Sesungguhnya, aku tak sengaja utk hadirkan perasaan2 tuu :c 

Insan yg pandai menghargai Mood,

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)