Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, May 30, 2012

tak tentu arah !


hehh ! sumpah ! saya semakin tak de idea langsung untuk apdate blog. Saya pun semakin tak paham ape masalah kehidupan saya. Mungkinkah masalah mental, jiwa, atau fizikal. mahupun faktor usia. Rase macam nak hantuk 23puloh kali kepala ni dekat dinding ! makk !! tolong !

Setiap kali bukak blog, saya jadi blur. Blur, tak tentu arah dan semakin terpana! Dan ape masalah gambar rajah diatas dgn post kali ni pun saya tak tahu. Cuma nak bagitau yg kadang2 saya semakin menyampah dgn kehidupan. Walaupun sebenarnya tak de sebab langsung untuk sy nak menyampah ! Kadang2 saya pun menyampah dgn ape yang sy menyampahkan ! hmm... Entahlah, mungkin kadang2 banyak benda yg saya fikirkan. Dan kadang2 saya rasa, ada baiknya saya bagi masa utk saya bersendiri. Bersendiri tanpa siapa-siapa disisi. Dan mungkin disitu saya lebih faham apa makna kehidupan sebenar. Walaupun kadang2 saya sgt2 memerlukan seseorang utk saya luahkan. Tp saya bukanlah peluah yang terbaik. sbb sy mmg lebih suka memendam sampai satu tahap kritikal, sy boleh jadi pesakit mental yg sangat kronikk ! Mungkin saya terbawa2 apa yg saya fikirkan skrg sampaikan saya jadi boooosan sgt dgn kehidupan. Dan mungkin ini adalah salah satu sebab kenapa saya semakin celaru, tak de idea langsung utk apdate blog lagi :( Maafkan saya Encik Blog. Saya harus pergi buat seketika.. 

2 comments:

  1. bunyi macam aien berputus asa... hidup ni ada banyak yang perlu diterokai... ada banyak yang menyeronokkan (walaupun kadang2 ada pahitnya...)

    jangan tinggal solat... ingat Allah sentiasa... moga ada jalan keluar untuk aien... saya doakan yang terbaik untuk awak...

    ReplyDelete
  2. Hmm..ntahla mdm..rasa mcm tertekan sgt skang. Byk sgt benda yg m'bebankan kepala ni. Bila semuanya b'kaitan dgn family, sy rasa dah xde kekuatan lgsg utk hadapi sume ni. Tension, Celaru. Rasa takut utk hadapi. Sy xkuat :(
    Btw, Thanks mdm..insyaAllah, sy xlupa pesan mdm.

    ReplyDelete

Oh, terima kasih komen :)