Followers

Nuffnang Ads

Thursday, June 21, 2012

bila harus aku ceritakan semua nii..,

Entahla.. Lebih baik memendam dari sibuk bercerita2 kat orang. Tapi kita cuma Manusia biasa. Yang bersepah dengan kelemahan dalam diri masing2. Mustahil untuk menjadi seorang yg Sempurna. Hmm.. Bila sesuatu perkara yg terjadi dan melibatkan keluarga, aku rasa mcm aku nak mintak mati je. Aku tak kuat nak hadap ape2 kalau melibatkan keluarga selain dari Kebahagiaan. Sebab aku cuma mintak kebahagiaan sampai mati je untuk kami. Aku tahu, aku pun dah cukup matang untuk hadap semua nii. Aku dah cuba tapi aku lemah.. Aku tak sekuat orang yg tabah. Tapi aku tetap kena hadap. Aku hanya akan jadi kuat untuk insan2 yang aku sayang. Masalah tetap akan datang, tak payah mintak. Bersepah2 depan mata. Nak tak nak , hadap jela. Aku cuma percaya Allah takkan uji kita luar dari kemampuan kita. Harapan aku cuma satu. takde dua dan takde tiga. Ya Allah, kau kekalkan lah Kebahagiaan untuk keluarga kami, ibubapa kami sampai ke syurga. Aminn..

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)