Followers

Nuffnang Ads

Monday, January 21, 2013

Bila sebut soal itu ini.


"Hidup bukan terus melulu soal cinta. Tak perlu lupa daratan saat jatuh cinta atau lupa daratan saat putus cinta"-AA,2013

Lain org lain cara. kan? Ada yg suka menunjuk2 bila bercinta. sampai naik menyampah org lain baca apa yg kita update sane sini kan? ade org pulak, 'silence is better' katanye. maksudnya, tak nak bgtau 1 dunia yg dieorg sdg bahagia. kan? Tapi bagi saya pulak, cukuplah sekadar sape yg tahu , tahu lah. sape yg masih belum tahu, inshaa Allah bila semua rancangan tu adalah sebenar² perancangan saya akan bgtau.

Saya harap dia tak kecewa bila saya jarang update ttg dia sane sini. bukan sbb saya tak ikhlas. cuma sbb saya taknak bila saya dah anggap dia yg terakhir dalam hidup saya, tibe² dia tak pernah anggap saya mcm tu. kan #AT kan? yuhuu.. cukuplah sekadar saya kenalkan dia sebagai #AT saje disini. bolehkan? harap² nanti blog ni akan jadi blog 'KITA' . supaya saya boleh cerita tentang saya dan awak. eh? 'awak' ek?hew.. sweet tak kite? sweet kan ! :3


saya bukan yang sempurna.

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)