Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, January 8, 2013

Page 9 of 365

harini takde ape sgt yang menarik. yang menarik pun dah tiada tarikan langsung. hadap je la ape yg di depan. saya pun xtau sampai bila saya akan terus dialam fantasi ini. dah xreti nak corak apa² lagi. seni pun dah macam xpandai nak dihargai. namun saya cuba perbaiki. Perbaiki sampai saya mati nanti. 

semalam lilo mati. harini subang telinga pulak hilang belah kiri. terkilan sbb subang tu bentuk gergaji. comel. tp ramai yg salah sangka. sume cakap subang tu bentuk eiffel tower. mahal. silver 925. huhii.. 8 ringgit malaysia. takde diskaun. kedekut. tapi sbnrnye tak terkilan sgt sbb bukan emas. subang emas yg hilang dulu pun xjumpa lg. saya pun tak perasan bile mase subang tu tertanggal dari telinga ni. agaknye saya mmg wajib pakai subang pastu saya mmg wajib hilangkan subang tersebut.. agaknye la. hwahwa.. kesian kan. bukan mtk simpati. tapi kalau nak ganti sila lah bagiii.. eee.

harini hari last saya disini. lepas ni saya nak lari. lari jauh dari sini. lari dari alam fantasi.. kalau sempat jap lagi saya update lagi. kalau tak sempat, nanti² kite jumpa lagi. jaga diri. jangan makan hati. yang patah kan tumbuh. yang hilang kan berganti. salam maaf, permisi. ku undur diri. 

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)