Followers

Nuffnang Ads

Saturday, February 9, 2013

Pandainya.


Spekmata, bukan sebab nak cerita tentang sebuah kehidupan. kunci kereta, pun bukan sebab nak cerita tentang kesedihan. tapi nak bgtau tentang kebahagiaan. kebahagiaan yang tercipta diantara spekmata dan kunci kereta. eh? mcm takde kena mengena je. huu..

ok, sebenarnya nak bgtau gambar tersebut adalah salah 1 gambar percubaan pertama dia guna mr.kenon kite. nice shoot! bermakna dia dah pandai minat ape yg aku minat. thankss.. kalau sebelom ni kakak angkat aku slalu memahami minat aku itu ini. ke mane saje bwk aku shoot sane sini. Harap² dia pun boleh memahami minat aku.  bukan utk harini saje. tapi kalau boleh sampai bila². bolehkan? Insha Allah, satu masa nnt akan sampai saatnya utk aku belajar minat ape yg dia minat pulak. ehh? memancing! errr? ok. Inshaa Allah tau. toinkk! ;P

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)