Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, March 27, 2013

Cuba kira.

Hari ganti hari. Minggu ganti minggu. Jam berganti jam. Minit berganti saat. Ok. Cube kira berapa hari lagi? Tak sampai sebulan je lagi. Sape kate tak berdebar? Aku kan kanak2 lagi. Mestilah berdebarr. Takott. Tapi bile tengok gambar kawan2 bertunang update dalam facebook , terase dengki. Sape tak dengki. Kawan² yang sebaya aku pun sekarang paling ramai dah 2 org dah pon anak dieorg. Eh yeke? Entah. Teka je. Ok bai. Lepas ni tak tahu bile lagi nak update. Sebab tu mase ni je nak update tak abeh². Nanti ade pulak ckp aku tak bgtau lah, tak update lah. Itulah. Inilah. Kan? Lepas ni konfem bz sane bz sini. Utk kawan² yang bace ni , nanti sudi² lah datang dihari bahagia saya ekk. Insha Allah, 27 April ni saya akan bertunang. Dan hari bahagia tu tak pasti lagi bila. Dengan izin Allah, saya mintak kawan² tolong doakan majlis saya berjalan lancar ea. Uh! Belom lagi nak kawen. Dah nebes. Kalau dah kawen tak tau la camane. Sumpah berdebar. Lagi sekali. Sumpah berdebar.

2 comments:

Oh, terima kasih komen :)