Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, April 9, 2013

Kecewa.

Sementara tunggu dapat 3 ticket utk bukak level baru candy crush, rasenye mcm tibe² je aku patut hapdate entry baru. Ok sila bace tajok di atas. Kacewa kan? Eh salah eja. Malas nak backspace. So, bila aku dah mula bicara pasal kecewa, jangan tanya aku kenapa. Banyak sebabnye. Pertama sebab Najib. Tak kesah lah Najib anak pakcik zulkarnain Amirul Hakimi Hassan ke. Anak makcik salamiah sebelah umah V kumaransamy tu ke. Faham² je lah sebab ape. Tak perlu aku karangkan panjang² kat sini. Bile kite dah sibuk rancang semua tarikh yang penting tu. Tibe² pulak esok baru nak umum tarikh pilihanraya. Ok. Terpaksa tangguh. Aku boleh terima. Tapi aku rasa aku patut memberontak disini. Mohon rosmah bace. Mohon sgt. Biar takde kena ngena. Biar die tahu. Adakalanya rakyat jugak ada kuasa utk memberontak.


Pertama sekali aku mohon maaf pada parents aku. Bukan sebab aku derhaka. Cuma kadang² aku rasa aku juga perlu untuk memberontak. Kadang-kadang. Bukan sebab aku tak matang. Bukan sebab aku tak fikir panjang. Cuma sebab perasaan yang terpendam. Lagi satu , sebab bila masing-masing amik endah tak endah hal anak. Aku pun dah takde ape nak komen lagi. Semoga aku dijauhkan dengan semua itu. Cuma aku mohon. Kalini tolonglah mengerti walaupun tak banyak. Tak banyak yang aku mintak. Aku pun dah banyak berkorban. Bukan aku mengungkit. Tapi manusia. Tak selamanya sama. Tapi jangan sampai hati aku jadi tepu. Titik.

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)