Followers

Nuffnang Ads

Saturday, June 18, 2011

rasa bersalah?

ha? rase bersalah?
knp?
pade sape?
bile?
pasal ape?
HUH~ ?


tu la....aku sbg manusia biase kdg2 rase bersalah...
kdg2 aku silap...
silap utk mengatur perjalanan hidup yg masih pnjg..
walaupun aku hepi dgn idup aku skang... :)
tp, aku tau kdg2 ade yg terase hati dgn aku...
sbb kdg2 aku amek endah xendah dgn kehadiran seseorg dlm hidup aku...
mungkin aku silap pndg...
yela, maksud aku , aku silap pndg sbb
mgkin tibe2
aku xperasan kehadiran
seseorang dlm idop aku slame ni....
ummm....sorry...



kdg2 jgk, susah sgt utk puaskan hati sume org kat sekeliling kite...
ade je yg salah....
dan akhirnye kdg2 aku rase menyampah!
HUH~
menyampah bile asek wat salah!
aku da ckp AKU MANUSIA BIASE!
kamu x caye !
byk sgt yg lemah...
korang yg hadir dlm hidup aku secare sengaje dan TAK sengaje tu,
aku harap MAAFkan la ape yg TAK sengaja yg aku da wat...
ntah...NO KOMEN...
aku da try wat yg terbaek utk korang..
so, kalau rase maseh ade yg KURANG, lupekan je AIEN ASHIKIN yg pernah
korang kenal ni k...




:: susah !

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)