Followers

Nuffnang Ads

Saturday, June 18, 2011

thanks for everything MISS...

td bace post blog Madam Nora ..
hurmm...sedih sgt2..
baru2 ni lect. yg penah mengajar aku time study kat IKIP dulu, meninggal Dunia
sbb kemalangan..(29 mei 2011)
waktu tu aku ngn family kat Terengganu..
sbnrnye aku ade bace status tu sblum ni..
dlm status fb madam Nora, ..status madam Zimah pun aku ade bace..
aku terus bgtau mak...
aku terkejut sgt2...
sbb sebelum tu aku ade bukak profile fb miss Mai..
xsangka sgt aku rasa..
yg peliknye, lps aku bace status2 tu, aku pun terus update kat status fb aku psl miss Mai da meninggal, tp xde pulak dlm fb aku...
pelik sgt...mungkin sbb aku update gune fb mobile tu kot..ntah..
ape2 pun, ain nak ucap terima kasih sgt pada miss Mai yg pernah mengajar ain sblum ni..
walaupun sekejap tp bermakna...


bermakna sgt, sbb mase die mengajar aku dulu,
die suke cite kngn2 waktu die study dulu kat kteorg...
cambest je dgr die cite...
aku tau, sdgkan aku pun da terase kehilangan die, ni kan pulak
org2 yg rapat dgn die..
terkilan sgt aku tgok gmbr kete miss mase excident tu...
Al-Fatihah utk miss Maisarah...
semoga ditempatkan bersama org2 yg beriman...
amin...
terima Kasih diatas segala tunjuk ajar yg pernah miss bg pada aien dan kawan2...
thanks for everything MISS...


::terima kasih jgk pada sume lect yg pernah mengajar aien spnjg aien kat IKIP dulu...


No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)