Followers

Nuffnang Ads

Monday, October 3, 2011

mintak maaf...#

OK, saya betul3 nak mintak maaf..
sekiranya statement saya tu sgt over bg awak.
Statement? Over? Awak?
ape tuh? tapaham tapaham.
ummmm....

Sebab saya rasa saya mcm ade buwat seseorang terasa dgn saya.
Tapi, utk ape die nak terasa sgt dgn saya?
sape saya pada die? tapaham tapaham..
kot3 la, die betul2 terasa dgn saya.
ape yg saya buwat tu mungkin awak xboleh nak faham
sbb awak mungkin bukan jenis yang faham bahasa kot.
saya pon cubela terima.

Tapi, xperlu la nak jadi mcm budak2 sgt kot.
sampai tak bertegur. Rasenye awak pun da tua mcm saya.
Kalau terasa, luahkan je lah kawan.
Tak perlu simpan2 , sorok2 ape yg kau rase tuh.
Lagipun sape nak faham? Ikan dekat rumah tu pun xmungkin faham tuan die. kan?
So, salah sgt ke kalau kau nak luah? xsalah pun utk saya
jadi yg memahami.
*Mak saya pesan kalau xbertegur lebih dari 3 hari dgn org yg kite kenal
adalah BERDOSA ok? harap kau faham :)




besar betul salah saya pada awak ek .. ish3..
Nabi pun boleh ampun kan umat die yg buat salah kot.
#ye, saya paham saya tersilap langkah kot :(
tapi, kawan saya cakap tak silap pon.
Entah2 awak yg silap kot, sbb tu awak diam tanpa kata :)
takpe2, saya maafkan awak ...heee....
kelakar la awak ni :) suwittt je konon..

saya taksuke mintak maaf dekat org.. OK?
ye, sy xsuke mintak maaf, melainkan kalau saya rase
sume tu mmg silap saya.
Tu pun kalau silap besar. Silap kecik tu saya akan pertimbangkan
dulu sebelum mintak maaf kat seseorg tu.. OK?
Chill :)

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)