Followers

Nuffnang Ads

Thursday, October 6, 2011

TRAGEDI OKTOBER

  :r   Oh, setahun dah berlalu ek?  
 Rase macam da lame je tragedi tu..
eh, silap. Rase macam baru semlm je tragedi tuu...
-wek, xrase ape2 da pun sebenarnye..

Anyway, Alhamdulillah syukur. 
Saya dah semakin pandai utk melupakan perkara tu.
Ye, ape yg terjadi pd sy sama jgk mcm kes
Abby Abadi dgn Norman serta Momok? :vD
HikHok, kelakar kan. :i
Huhu, kelakar2 jugak. Tapi, dulunye serius Saya pernah hadapi 
sume tu. Sdgkan baru bercinta pun da terasa pahitnye bile org rampas
ape yg sepatutnye hak kite, walaupun sememangnya masih bkn hak kita,
 inikan pulak bile da berumahtangga, dah beranak pinak kot.
Ye dak? Pada yg xpernah rase mmg blh kutuk bagai2.
Tapi cube rase dulu. Sbb tu saya rase saya phm bile Abby Abadi sedih.
-walaupun dugaan saya x sehebat dia.
Saya xsuka nak ungkit lebih2 psl sume ni, sbb saya rasa
Allah uji saya mcm tu, mungkin sbb ade yg lebih baik dari die menanti saya.
InsyaAllah. Terima Kasih Allah.


Ye, name entry :tdown saya tragedi oktober sebabnye :
-mende tuh terjadi mase bulan Oktober 2010.
Dan, saya paling benci taksuke3 lagu
Bila Cinta-Gio. Ek?
Sbb mase bulan 10 tu saya pernah suka sgt lagu tu.
Dan bile Saya da clash <\3 , Saya jadi benci sgt dgn lagu
yg xdek pekdah tuh! eeee!!!



#Ye, saya dah pun lupekan sume tu. Dgn Awak2 skali saya da lupe. Eh, ape name awak ek?
   Saya lupe :)

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)