Followers

Nuffnang Ads

Saturday, October 8, 2011

SIMPLE SAJE .. :|


Ye, Belog Saya simple jep.. :~
Tak macam belog orang laen.. Sume cantik.
Comelcomel - Kacakkacak je Belog korang :d
Suke je tgok BelogBelog korang sume.
Pandai korang! Kreatifff Je...
Tak macam Saya  - Serba simple.
Tak Ade yang menarik sangatlah... Cube kira Follower Saya ade 
berape ketul jep. Tak macam Korang ..
Sumenye ade Dua belas Lima Puluh Tiga RatusRatus LemonLemon :/
- Hoho... Terasa Sendiri la Pulok :c


TAPI... :brow


Yeah! Ade orang cakap Simple is Beautiful ..
Hehe.. Tenkiyu2 Ailebiu. Aishiteruteruu.. 
Bukan Saya cakap tau. Tapi Gambar2 Dekat Gugel
yang Saya search sumenye bertulih
"SIMPLE IS BEAUTIFULL"
hehe...Anyanyany-Way,
Thanks a lot utk korang Yang sudi sangat nak
menJenguk2 Belog Saya ni..
Kalau2 Rase perlu utk Komeng, Sila2 lah ek.
Ala, Takpayah la Malumalu sangat...
Saya Bukan artis sangat pong..   :L

Pade Yang nak tanye ape3, sile lah Shout je ape Yang patot.
Ye, InsyaAllah Saya akan reply.
Wah3? xD Ni bukan dah macam Artis dah nih.
Da Memang Artis dah Kot. - Konon2 Je ade Peminat... weeee :e


YANG BENAR,

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)