Followers

Nuffnang Ads

Saturday, November 5, 2011

Dan sebenarnya ...... :/


kak aien sayang korang <3 i'll miss u all..
Ayien, Aiman, Amirul 8-)

Yup, taklame je lagi dari sekarang
saya kena belajar untuk terima yang saya akan berpisah dgn dey oll..
Ye, tak lame je lagi. Maybe dalam seminggu 2 je :(
Tak kesah kalau ade yang tertanye2 sape dieorg. Cume saya nak bgtau
yang saya Semakin Sayang dieorang.. Mane tak nye, semenjak pindah sini
sampai lah ke harini dieorg dgn parents dieorg mmg rapat dgn Family kamiii.. :D
Thanks for everything. Korang akan pindah ke KL tak lame je lagi.
bile mase agaknye dpt jumpe lg.
Nanti bile jumpe korang mesti dah besar2 kan!
Agak2 korang ingat lagi tak kak aien mase tuh?
InsyaAllah... :D


Cume satu je kot pesanan kak Aien, Nanti bile
dah besar jgn lupe kteorg kat sini taww.. :(
Nanti bile da besar nanti kalau kite jumpe lagi , kak Ain akan tunjuk Entry ni kat korang..
Nak bagi korang bace.. hehe.. :P macammacam kan!
Takkesah lah. kan! hee..
Mesti rase sunyi bile korang takde nanti.
Kak aien akan merindui korang especially Amirul yg sentiasa jadi
peneman kak aien tiap2 pagi kan! hee.. muuuaahh cket! :*
okayy, cukup entry kali ini.
Nanti kalau kak aien rindu korang , insyaAllah kak aien Post lagi okayy?
Sayang korang!


#Yang Saya pasti, Saya akan menangis bile berpisah dgn dieorang nanti.
Sangat tak salah tekaan Saya! :'(
Sbb aku susah nak terima erti Perpisahan..




No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)