Followers

Nuffnang Ads

Friday, November 18, 2011

waiting For the Dayy :/

Yupp, aku tak nafikan yg aku sgt sedih utk melalui sisa2 hari
aku bersama dieorg. Sgt berat hati aku sebenarnye.
Tapi, aku yg pandai amik risiko ni,
So, nak taknak aku kena hadapi. - aku tak tipu, aku syg dieorg :(
Walau sakit walau payah, aku tetap cuba.
Tinggal brp hari je lagi.
Masa aku type entry ni berderai2 kott airmata aku.
Antara sedar dan tak sedar je aku type sume ni..
Aku mmg susah nak terima erti Perpisahan..
Susah sangat. Aku takut sgt mase dieorg pergi nanti aku Menangis.


Ya Allah, kau tabahkanlah hatiku selalu.. Amin ..
Semoga aku masih dpt jumpa dgn dieorg lagi :(
Thanks For everythingg ..
i'll miss you ..


#hobi saya mmg menangis :)
So, xpayah nak tanye sgtlah kenapa kalau
saya tiba2 nangiss Okayy :P
Ya Allah, kau jadikanlah perpisahan ini bukan untuk selamanya...



No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)