Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, November 29, 2011

sensitip + meroyan + jiwa kacau = tolong jgn KACAU

#1st story : Okay, aku masih dlm mood Sensitip. 
 yeah, aku sgt sensitip skang. Arrgghhhh!  :O
Semenjak 'dieorg' xde, aku rase sunyi yg melampau..
kdg2 jd xtentu arah je.. hebatt ! rase mcm dah xmampu nak
pikir jauh2 lg.. sbb airmata aku dah jd terlalu murah sgt2 buat 
mase nih.. hurmm, mungkin dieorg t'lalu rapat dgn family aku..
misssss you a lot dear :'(


buai laju2 sampai pokok sena :D
yuhuu.. org meroyan mmg camnih .

#2nd story : Dek krn biarkan org terlalu mengharap dgn aku,
skang aku yg jadi celaru. Aku mtk maaf sbb aku xleh nak jadi yg terbaik
utk sume yg aku knl.. Ntahla, kdg2 otak aku ni senget sebelah jugak.. :/
So maafkanlah kalau masih ade yg terluka. Aku xsengaja sgt kott..
Antara sedar dan xsedar, sume manusia bknlah terlalu 
sempurna utk menjadi yg Sempurna. So, hopefully understand :)
Kalau nak yg terlebih sempurna dari yg sempurna2 belake,
Sila la cari didalam Syurga. Bukan cari dlm diri saya. Okay? <3
Salam maaf Permisi , ku undur diri. ceh!
Bukan salah awak utk terus jatuh cinta dgn sy. Mungkin sy yg terlalu
membiarkan awak terus berharap pd saya. Yup, sy Bodoh.
Sekian terima Kasih :)  grrr!



No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)