Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, November 30, 2011

diam tak diam, Bising tak bising .

Ape yang diam ape yang bising ?
pejam celik, pejam jangan sampai takcelik2 sudah..
Yeah, Happy Disember too all of you. :D
Dan maseh tak lambat lagi utk saya nak ucapkan Salam Maal Hijrah 1433
kpd semua umat Islam di dunia. Semoga segala yg berjalan akan terus
berjalan dgn lancar okayy? <3 InsyaAllah..


Sebenarnye, mcm taksah kot kalau aku tak citer pasal RINDU
dlm belog nih. haha :D
tahmende2 kan? konon jiwang sgt kott .. ngee :P
yeh, aku cume nak bitau yg dah masuk 5 bulan lebih2 aku
tinggalkan Genting Highland. Yuhuu.. Miss a lott..
Terima kaseh GH sbb bg aku kenangan yg sgt tersgt berharga
slame aku di sana. Sgt2 byk sgt memori
antara happy, sedih, nyampah, taksuke, benci, meluat, etc !
haha.. bercampur bawur baurrr ! suke suke suke!


okay, a lott of thanks utk semua di #32 store..
lot of <3 , thanks for the memories okayy..
love u guyss.... 

kdg2 benda yang paling jauh dlm diri kita adalah masa lalu
yg tak mungkin akan dtg lg pada hari ini. Hargailah masa lalu.
sbb tu kdg2 org ckp, jadikanlah harini adalah milik kita,
kerana Esok belum tentu. :'(



No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)