Followers

Nuffnang Ads

Monday, December 19, 2011

i'm Happy. Because?

1st :: Tak kesahla, walau hadiah topup Giveaway Saya maseh blm dpt lg.
i'll try to forgive if u forget that small thing :)
Okay, benda pertama yg membuatkan Saya happy sgt2 harini sbb nye,
sis Diana Amir reply my tweet. oh yeah! :D -saje nak kecohh. ngee! 
sesuatu yg Pelik. Saya ni bukan la jenis suke nak minat2 artis pun kott.
 Ntah knp kali ni Saya pun xtau la. Argghh! celaru sgt! :/


Urm, Act.. Saya xpernah pun tegur2 artis dlm twitter.
Memandangkan Saya adlh org baru, bknla baru sgt kot. buat acc twitter pun da
lame kott. cuma baru nak active ckit je. hee.. So org yg Saya Pollow pun
 sumenye artis2 disebabkan xdpt jumpe kawan lain,
 Saya pun follow la artis je.  Biarla dieorg x pollow Saya pun. haha. maluu ^^
kepada yg sdg membace entry ni sila la Follow twitter Saya ek. -Peace! 8-)


Okay, Al kisahnye knp Saya ni jd tibe2 gedik sgt nak tweet Diana Amir?
wah? sbb nye adlh sgt pelik. Sbb nye tibe2 Saya termimpi die 2 hari lps.
Sblum ni sumpah! Saya xpernah pun kot rase nak minat2 die. cume bile die da
bertudung ni Saya cume suke2 tgok cara die bertudung je. hee.. sweet :D 
keep it up sis! -konon2 Diana Amir bace. haha.. 
Okay, mimpi Saya tu sgt pelik sbnrnye. Mimpi yg sgt panjang.
Bile kdg2 bile teringat mimpi tu Saya rase mcm terhutang budi je dkt die. :( 
Dlm mimpi tu die tolong Saya. mase dlm mimpi tu Saya rase takut sgt2.
Ntahla, xtau nak cerita camane. tibe2 ade sorang perempuan datang tlg Saya.
 hmm.. mmg xsilap Saya yg tlg saya tu Diana Amir :/
Die pesan mcm2 dalam mimpi tuu.. hmm...
Sampaila Saya tersedar. Grrr! takut yg teramat :/
Kelakar mmg la kelakar. sbb tibe2 kott. tp..ntahla. xtau nak kate ape!
Yg penting sehari kot Saya jd xtentu arah. :(


Sbb tu sampai harini Saya pelik, tak tau ape maksud mimpi tu.
Selalunye Saya mudah lupe dgn mimpi. Tp mimpi kali ni? ntah.
rase gelabah je. tak senang duduk kott. Makan pun x selera. huh!
So, tibe2 bile bgn tdo je, sy terpikir nak search twitter dgn pesbuk Diana Amir.
Pastu dgn hati yg luruh tibe2 sy pun type la "Hy sis, Have a nice day ;) "
-Konon2 mengharap sgt die balas. Saya tggu sampai malam kott.
Bile die xbalas. Saya try lg send "Salam , hy sis" 
-Dan Saya tak mengharap sgt kott. Sbb tak mungkin .
Tapi knp Saya asek teringat mimpi tu pun Saya pun xtau la. grrr! :/

mmg macam tahpape je rase kann. Tp yg penting skrg Saya tibe2 terjadi Peminat
Diana Amir. <3 Okay, saya pun xtau ape sbbnye. Saya sgt celaru :/


thanks sbb tlg Saya. Lots of <3 <3 <3

Okay, tibe2 Saya on twitter pg td. Jam 9.++
Tgk2 ape yg tak terduga dan Diduga. Rupenye die Balas!
Ohyeah! Thanks sis! -Meroyan Sekejap. Ngee :P

Saje nak tunjuk :D
Hmm., Seandainye betul ape yg Saya mimpikan tu.
Saya cume nak ucap terima kasih sbb tolong Saya :D
Harapan nak kenal dgn die mmg ade. Tapi Tak Mungkin. 
Dan Saya dah pun belajar utk tidak terlalu berharap :D
okay daa~ Esok Bercuti ke Terengganu bersama family tersinta.
taktau dpt on9 atau x kat sane.. :/
Semoga aku tenang dan cube utk lupakan mimpi itu. Walau susah.



-Entry yg sgt pelik utk harini | Selasa | 20 Dec 2011


 

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)