Followers

Nuffnang Ads

Sunday, December 25, 2011

oh Pendrive, oh Memory card |:

Sedih, kecewa.. :'( tak tau la katmane silap nye.
 Dgn Pendrive yg hilang nak masuk sebulan da kott. dgn mmc yg kne format!
arrgghhh!! aku pun xtau la ape masalah :(
tahmende2 tah! Pendrive 8gb yg penuh dgn gambar kenangan,
penuh dgn segala document, penuh dgn ape yg penting bagai!
aku rase yg tu aku xkesah lagi. sbb maybe pendrive tu mmg ade dlm umah ni.
Sbb aku mmg Si pelupe yg melampau. grrr! :(
aku xtau nak cakap pe lagi. tunggu nak nanges airmata darah je ni!


Aku masih belajar terima hakikat..
Dan sememangnye aku mmg patut pun terima segala hakikat ni.
Aku pun xleh nak salahkan sape2. Cume aku terkilan sgt.
kalau aku ade save back up sume2 document dlm tu xpe. Ni xde :'(
Susah sgt aku nak terima sume ni sbnrnye. Da lame sgt kot aku save gmbr2 dlm tu.
Yg aku paling terkilan skali, byk gmbr yg aku snap kat terengganu kne burn camtu je.
Sume ade dllm mmc hp.
Pasal la cine tu xbgtau awal2 ! arrgghhh!
Maybe salah aku jgk, sbb aku xtanye dulu :(
Ni je kot. aku xleh nak beleter byk. nnt lebih2 pulak. :/


Hm.. aku tau mungkin sume kenangan itu tak selayaknya
utk bersama aku selamanya. Mungkin aku jgk perlu bg mase utk aku btl2
lupe segala ape kenangan sebelum ni dlm diri aku.
Mungkin da sampai masanya utk aku mulakan yang baru dlm hidup aku.
Aku cuba utk buang semua kenangan yg ade dlm Folder pendrive aku,
mmc aku walaupun terlalu pahit sebenarnye! :'( i'll try.
Ntahla. i'm not in mood .

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)