Followers

Nuffnang Ads

Sunday, January 8, 2012

1st Random Giveaway by Eyka

ToinkToink!, nampak tak tajuk entry kat atas tuu?
Adakah saya masih belom Serik masuk GA? mwehehe. Gurau je :P
Saje nak bgtau adiah GA belog lain yg saya join tahun lepas pun xdpt lg 
sampai harini. huhii. sgt Sadiss :( 
Haha, itsokayy la. Saje suke2 nak join GA.
Okay, GA by Eyka ni adelah GA 2nd time saya join 
sepanjang 3tahun lebih saya jadi seorg Beloger! :) weheee... hebat kan?
yup! Saya sgt malas nak cari GA. cume bile kdg2 terserempak, bila b'kesempatan
dan bile saya agak2 phm syarat2 je saya akan Join. lalalala~
Kiranya GA eyka ni sgt memudahkan saya utk buat entry ni 8-)

*Dkt situ die kate tak perlu TAG sape2 (tp kalau tag lagi bagus)
So, xpayah la saya tag sape2 kan! muahaha.. (tak paham base)
Benda penting saya patut bgtau adalah :
Tarikh GiveAway ni :
(7.01.2012 hingga 20.01.2012)
Okayy EykaMuntellChibbyChubbyKiutmiut! i have done! <3

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)