Followers

Nuffnang Ads

Friday, January 6, 2012

kopi Gano is mylove. wanna try?

Wah? Rajin pulak minah ni hapdate belog skang ni ekk? huhee.. Heran pulak? :O Err, Gurau je. Alahh, ni azam 2012 lah! Rajen hapdate Belog hokay? tp tak tahu la pulok azam ni buleh bertahan sampai bulan brp je. bhahahaha :D -gelak besar Opahh.. cita2 Opah mmg nak jadi MinahJenin! 8-) ade yg jeless? hee.. Nampak tak tajuk entry kat atas tuh? Kopi gano kan? sdp tau. Korang penah minum x? nak try? tak payah la kott. Nanti ketagih mcm saya susoh pulokk. Da la mahal! huh! Tiap2 bulan nak kne beli. Ketagih punye pasal. Nyampahh! :/


Sokayy, dan skrgnye masalah Permasalahannye adalah tajuk tu mmg xde kena mengena lagi dgn pengisian ceritera skang ni nye punn. Skang ni Saya nak serita ttg , 'to be continue' yg entry sebelum ni tuh. Skang ni tibe2 saya nak masukkan kisah dia yg saya knl skang tuh. Ni bukan yg nak masuk minang saya tuh! Ni 'dia' yg skang sy kenal dgn die. hee... Tah nape tetibe saya nak cerita pulak psl die dlm belog nih! huh! Gatal tak bersudah! kaweng tak jugakk! heh~ bese la. Remaja mmg camni. Oh? :O Remaja lagi ke? watever (sambil tangan di dada , mata terbeliak, hidung kembang) -sgt terserlah kehodohannye.


Okay. ni die! Name die? mls nak engat.
Name dlm contact : Green Apple. yekk! :D
Gambar xleh besar2. heee! sbnrnye byk gmbr die, tp mmc fon da kne format . uwaaaa!!! :(

Ha? camane kenal die? Ok, sgt terlalu pnjg ceritanya. taknak bace sudah. Secara sebetulnya Saya kenal die masa saya keje kat Genting. Sbnrnye, kiteorg penah jumpe sekali je. Secara kebetulan, tibe2 die tegur saya. mase tu, wahh? tah, mase tu sgt2 kebetulan sebenarnye. Saya pun xtau , xduga, xknl, xpenah nmpk die pun selama setahun lebih saya kat genting. Maybe die baru lg kat genting. Mls nak beriya sgt sbnrnye. huhu. Lantak die la. Mase pestime kteorg jumpe tu tegur2 mcm da 2hari knl. haha. taktahu la pulak hati masing2 ni sbnrnye mcm lagu ongputeh yg Siti Nurhaliza nyanyi tuhh.. hee.. Sbnrnye, lps je kteorg jumpe haritu, tetibe esoknye saya da xnmpk die lg. Sebenarnye, cari jgk :( Sumpah, die da xde kot. hilangg :/ mls nak mengharap. Sbb kalau mengharap, nnti dpt kurap. muahaha.. Senyap jela, mls nak cari mls nak harap pape. Pendekkan cerita, tibe2 mase mlm sblum saya masuk shift, saya nmpk die dgn crew(pempuan) tmpt keje saya jln2. Mase tuh saya mencarut dlm hati. (kalau Mak dgr saya mencarut, mesti kena lempang. Pangg!!) mmg selenger la kwn saya tuh. Pdhal saya cerita kat die kot yg saya knl mamat tuh! Pahal pulak die yg over2? ahh! bla la kau minah. kau ingat aku nak sgt die? walaupun mmg la hampa pd hakikatnya. takpelah. budak mentah mmg camtu. otak kat buku lahli je letak. bese je. Selepas je dari tuh, Saya xm'hrp ape2 lagi, bila jumpe buat biase. sbb Nyampah! pendek kata Lantak kaulah! hee.. chill~


Okay, tetibe pulak mase saya da resign, maybe dlm 2bulan tu kot, tetibe saya jumpe pesbuk die. hee... tibe2 jumpe. mase tu name pesbuk die 'green apple'. Jambu giler kan? hee..see the face laa. Die pun approve. Die pelik camane saya leh jumpe die. Sy pun ckp la kebetulan je tuhh. Lame jgk kteorg jd kwn kat pesbuk je. xpenah pun die mtk no fon Saya. pelik? Saya pun bkn tegur sgt die pung. tibe2 dlm brp bulan tu, die mtk no fon saya. bg jela. Da lame knl kot. bkn xknl pung. Then die bgtaula sebenarnye da lame kot die nk mtk no fon saya. Tah knp saya suke kawan dgn die. Happy kot. sampai harini. :) Cume 1 die xtahu, psl umur saya. Saya adalah Tua dari die. haha. Sape suh xtanye. Pdn muke. baru smlm die tau. tp die mcm xcaye je. ape die ingat saya baru abes Pmr kot? Lantakla. yg penting Saya mmg tua dari die. Seriously saya suka kwn dgn die. Suwit! walaupun die mmg suke tacing, sentapp! huh! Kdg2 die layan saya mcm org couple yg tak pernah Declare. huh! Da la, mcm panjang sgt je cerita ni. Sampai luse malam minggu ptg selasa pun belum tentu abes! Overr you! sbnrnye mmg pnjg pun cerita ni. Leh wat essay. Pastu bile menang no.1 leh dpt Peti ais pintu berkembar 3. mewahh! tah org phm ke tak kalau bace sume ni sbnrnye. takkesah la. nak tau selanjut nye just komeng je!

to be continue lagi kott? ...


*semoga dia xbaca entry ni :P

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)