Followers

Nuffnang Ads

Thursday, January 5, 2012

Laksa Penang itu mmg sedap ^____^

Mmg tak dinafikan Laksa penang itu mmg sedap :D Tp, masalah permasalahannya skrg Entry ni sebenarnya tak de kena mengena pun dgn tajukk diatasnye punn. muahahahaha ! Saje. sbb baru pas makan laksa penang sbnrnye! Sedap! Blurrpp! Sorry! 8-) Okayy, sebenarnya nak bagitau yg aku sgt GELABAH sekarang. GELABAH memikirkan apebenda yg aku rasa sepatutnya atau Xsepatutnya utk aku pikir. Hurmm...nak kongsi dgn orang, 24 jam sibuk :/ takde masa kott utk aku luahkan. muehehe. tibe² terasa sendiri. Lantakla.  ngee. hurm..Patut ke tak ek utk aku cerita kat sini? huhu. cerita jela. Nak mtk izin pasaiipa plak? ngeh³!


Okayy, saya sdg berada dlm dilema sbnrnya :'( eh? tibe² 'saya' pulak? Xkesah la.. Urm, cukup umur ke saya nak ade perasaan macamtuh ekk? haha. On my wayy go to twenty-four years old kott. Da terlebih cukup!urm..urm...urmmm... sebenarnya, ada 2 org yg tawarkan diri seriously utk masuk minang saya. Whattt????! betul, saya xde mase nak nipu. Sape? Haris dalam Ombak rindu ke? Adam dlm cite Adamaya ke? Oyeah! Dan saya sgt dilema. tak tahu sape yg terbaik yg patut sy pilih sbnrnya. Dan,.. masalah permasalahnnya lg, kedua² insan tersebut adlh terbaik dimata hati saya. Dan mmg patut saya terima dua² skali nye punn! muahahahaha lawak je. Ntahla, Donno what to do laa.. Dan hakikatnya dlm masa yg sama saya jgk knl dgn mamat laen. wahh? hebat! ini mmg Playgirl kott? No! i am not Playgirl ! sorry! Ntahla. sgt hebat dugaan ni sbnrnye. Haruskah? Patutkah? Perlukah?


Ya Allah, susahnya utk aku pikirin semua ini. -Lak? tibe² kuar Base indon pulak? haha. Pengaruh Nada Cinta cite kanak². Bese laaa... Hurm, ntahla. Nak mtk pendapat pun xtau sebenarnya nak mtk pendapat sape. Mungkin bukan masenya lagi utk saya kongsi dgn Mak , Abah. Takpe la, InsyaAllah.. bila da buka pintu hati cinta syg berulam jantung cilipadi budu cencaluk ni nanti i'll try to tell all about my peeling! Ooyeah! <3  wahh, penatla nak beleter pasal Sinta ni. sampai 2012 nnti pun belum tentu selesai. Oh? Da 2012 ek? hehe. Porgot meyh! Okay la. Have a nice Dayy for u guys!! -Konon² macam ade org nak bace sgt belog die. muehehe...

to be continue ......,



No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)