Followers

Nuffnang Ads

Monday, January 16, 2012

Penyakit kadang-kadang~

Sebenarnye kadang-kadang aku pun lupe berapa umur aku. mwahahaha. :D
Bukan saje-saje nak lupe. Tp bile kadang-kadang duk saje memang dtg penyakit
 kadang-kadang lupe umur. Tapi sebenarnya penyakit kadang-kadang
 lupe umur ni adalah sgt membahagiakan jugak. haha. Yela, tibe-tibe kalau
 datang penyakit kadang-kadang lupe umur ni, mase tu kita dapat rasa 
betapa mudanya kita. mwahahaha!!! grrr!~ Walhalnye aku da tua da punn! 
24 tahun ke aku tahun ni? hmm, :( Sebenarnye UNbelievable! tak suke3! 
Rase mcm baru je lepas PMR 2 tahun lepas 8-) lalala~ Pasan! 8-)
 hurrmm, hokay..Tahun lepas umur aku 23tahun, tp org ckp aku form 4,
Tahun ni 24 tahun mesti orang ckp aku form 5. kena setadi hard la aku nmpk 
gayenye. nak SPM! Dan Maknanye lagi byk la duet raye tahun ni.
 -dtg penyakit tibe-tibe. bhahaha :D


Hokay, Motif entry ni, saje nak mengingatkan sesama sendiri :
''Kita sentiasa muda untuk melakukan dosa tetapi tidak pernah tua untuk bertaubat''


Saje nak kecoh satu kampong saya adlh peminat Diana Amir ~
gambar ni saya wat wallpaper blekbeyli saya ! muehuhee 8-)

Credit photo ! <3 

Sekadar Renungan bersama,

2 comments:

  1. time muda la kena wat cam2..kalau dh tua tu tkt xlrt pulak nanti..hihi

    ReplyDelete

Oh, terima kasih komen :)