Followers

Nuffnang Ads

Sunday, January 15, 2012

happy bornday Sis =,=

"Wish u a great beginning of new age and happy always my dearies sis. hehe. you're not getting older, you're getting better. May this birthday bring you life's real gifts, good health, friendship, and love. Happy birthday sis!

Kehadapan insan yg sdg baca entry ni,
Happy Beday to you, Happy Beday to you, Happy Beday to you sis, Happy Beday to you... (clapping300x!)  :D Okay, walaupun aku mungkin tak berkesempatan utk wish melalui msj , call ataupun jumpe skalipun, Tp aku masih berkesempatan utk bg ucapan kat Belog ni kan! hee.. Oleh kerana aku seorang blogger. Aku gunakan kesempatan yg ada disini :) Hopefully die baca. Aminnn. Sis yg aku maksudkan adalah, Puan Noorhafiza Abdullah :) Mungkin hanya dgn cara ni je kot yg aku dapat ucap pada dia. So harap dia dapat sumthing special dlm hidup die pada harini (15jan.2012) Walaupun mungkin die tak berkesempatan utk kongsi dgn aku lg. :) Lgpun ni 1st beday die sambut dgn husband die. So, hopefully have fun better than before. Aku cuma dapat doakan dari jauh. :) Walaupun sbnrnye aku xsuke sgt ganggu insan2 yg aku kenal bile dieorg da berumahtangga. Yela, kehidupan dieorg maybe tak sama mcm kita lagi bile dieorg da kaweng kann! Tak mustahil aku pun akan lalui sume tu 1 hari nanti kan :P

Just For you <3 !
surat ringkas utk akak,  -kaler hijau! :D
Okay,  harini beday akak kan? Di sini aien nak amek kesempatan utk ucap Selamat Hari Lahir utk akak yg ke -2+ :) Dgn harapan semoga semua ni bermakna utk akak. Sorry, sbb cume dgn cara ni je ain ucap. Bkn taknak call. Cume ain tak tahu camane kehidupan akak sekarang. Mesti makin happy kan :D Takutla aien m'ganggu. hee..lgpun aien tgh period pain skang. grrr.. sakit sgt rase :( Btw, i never forget u sis. Semoga kehidupan akak lebih bahagia bersama suami tersinta :D Urm, dgr cerita akk da 'preggy' ekk? hee, ain dapat tau dari fb akk pun ain da tumpang happy disini. Mesti happy kan, sbb dapat hadiah yg betul2 istimewa :D Okay, jaga kesihatan. Seandainya ain insan terakhir yg wish pd akk harini, semoga akk akan ingat ain sampai akhir hayat akk. okay :D Semoga akk sihat2 selalu. Aminnn... Sekian, Assalamualaikum wbt :)

Tulus ikhlas Dari,

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)