Followers

Nuffnang Ads

Sunday, January 15, 2012

Peraduan blog tercantik By Muashri

6.30p.m waktu di Seoul South, Korea konon-kononnye. :P

Wahh? agak-agaknye macam sempat lagi tak kalau saya nak join Peraduan ni ekk? Sebabnye saya pun baru terperasan peraduan ni. Sbb ade salah sorang pollower saya join. Tetibe mcm minat dan saya pun amek keputusan yg agak teburu2 utk follow belog StoryHafie <-- klik!  dan join dgn muka takmalu langsung! mwehehe,, Tak kesah la sempat ke tak. Yg penting saya bace tarikh last die pd malam 15 Januari 2012, 12tgh malam. Ni belum 16hb lg kann? hee.. Saya join ni pun tepat2 pd petang tarikh die nak tutup! :D Hee..ade rezeki ade la kott. InsyaAllah masih belum terlambat ~

Kalau rase macam nak join kelik SINI ek!
Okay! bile baca syarat die kira layak la kot saya masuk! haha. Belog ni name je comot, tunggang langgang tp kemas serta cantik dan teliti sgt sebenarnye. Haha. (arggh~ beratnye masuk bakul angkat sendiri. grr!) huhee.. tak kesahla. Seriously, saya taip sume ni dalam keadaan tangan yg ketar2 dgn speed kelajuan tahap maxima skali. Sbb takut tak sempat Post. Takut tibe2 sedar2 da 16hb! Ha, kan da tak sempat pulak nak join apetah lg nak tag kawan2. ye dakk? 8-)


Saya pun TAG kamu2 ek! Pada yg saya tak TAG tu boleh je kot buat2 muka takmalu macam saya ni. muahaha. Mane tau rezeki kan! Saya cukup berminat sgt tgk hadiah2 disitu. ngee..(terus terang adalah terbaeekk) :D Nah saya TAG :

1. Fatin 2. Esjayy 3. Nauraa 4. Airill 5. Adilla 


Die tulih, Tag 5 orang paling kurang. Saya dgn lurus bendulnye tag 5 org. mwehehe... Tak kisah kann? hehe. Okay, i have Done! <3 Gudluck utk sape2 yang join! Enjoy your Peraduan! Cepat2 tau! Sikit lagi nak malam ni. Da kuar bulan da tuhh... grrr! :D Peraduan yg sangat Gelabah kalini.. tapi enjoyy lalala~ 8-)


Dari insan yg sgt kemas belognya ,

2 comments:

  1. Good luck aien.... saya terbaca awak 50 peserta peringkat 3... mungkin ada rezeki boleh menang... heheh

    ReplyDelete
  2. hyy madam , tenkiu :)
    da lame tak update blog. baru harini terbaca komen madam. hee.. da lupe pun psl contest ni sbnrnye. hehe.. InsyaAllah kalau ade rezki. Thanks madam. blog ni takkan mati selagi aien masih ade. hee.. byk kenangan dgn blog ni <3

    ReplyDelete

Oh, terima kasih komen :)