Followers

Nuffnang Ads

Monday, January 9, 2012

segmen 'BLOG,LEARN AND GROW TOGETHER' ^___^

Banner yg comeyloteykiutmiut kat atas ni
sbnrnye boleh KLIK tau! :D

Hokayy, Dalam keadaan saya yg tersangat sangatlah Free skang ni
tanpa sebarang Sutin. (wahh, die Konon die Retiss je kott?wuhuu)
Saya mengambil mase utk join sume invitation2, GA, contest,
termasuk jgk segmen 'Blog, Learn, & Grow Together' ni. atau,..
dlm base Melayu nye gi cari kamus sendiri. Kalau malas search Gugel je. wehee :D
Err..., Segmen ni di invite oleh page owner nye sendiri 'Arra Ahmad' <--Click!
So, dgn konfiden dan tanpa ade keraguannye saya pun Join! yeahh, Thanks Dear!


Okay, Jumlah pollower saya pada jam 2:50pm bersamaan 09.01.2012 
adalah seramai : 153 follower sahaje! 
Yup, tak ramai sebab saya kan bizi sutin! muahahaha :D gurau je!
Yela, maybe sblum ni saya bz sikit xde mase utk belog walaupun belog ni da tua. 
hehe. baru sekarang ni je kot berkesempatan sikit. :) dan memandangkan bulan
Januari ni hanya tinggal 2minggu lebih saje lagi, maybe anggaran 
Follower saya pd akhir bulan Januari ni adalah seramai : 259 follower
wahh? ade pulak lime puluh sembilan? tibe2. wuhuu.. dapat ke? 
Ahh, tak kesah lah kot. Anggaran je punn nye! :P


Oh! kena tag kawan2 jugak ek? okay, memandangkan die tulih
kawan2, saya pun dgn lurus bendulnye, tag la 2 org yg bertuah. bulih?
2. adilla 

Dan kalau digabungkan name tuh, jadila name adik saya 'Fatin Adilla' (tibe2) :P
Utk sume yg laen yg tersinggah belog saya terbaca belog saya
pun dijemput2 la join ek! have fun on your contest okayy! <3
Lastly, kpd Arra Ahmad, i have done! :D 

Nukilan Skema ikhlas dari,

4 comments:

  1. Thanks coz sudi join..
    segalanya mungkin dear..:)

    ReplyDelete
  2. Alaa takleh nak join. Blog Cik Arra tu invited readers je bleh bukak. So shadd *gaya Kina ckp* hehe, btw, goodluck Aien! :)

    ReplyDelete
  3. Ala... yeke :(
    hurm okayy. next time i'll tag u again okay :D

    ReplyDelete

Oh, terima kasih komen :)