Followers

Nuffnang Ads

Monday, March 11, 2013

selain daripada itu?

Ade yang tak sabar. Ade yang semakin macam nak menjauh diri dari aku. Sebut saje pasal tunang. Ade yang macam terkejut beruk ungka tapir sampai tak bercakap. Ade yang tak sabar menunggu hari kejadian. Ade yang bile dah bagitau , respon dieorg mcm kecewa pun ade. Mcm tahpapetah pun ade. Ade jugak yang mcm 'Oh yeke? Okay i'm happy for you'. Ade yang macam2 lagi la. Ade jugak yang macam tak abes2 tanye. Erghh! Aku pun tak tahu kenapa. Bukanke korang sepatutnya mendoakan kebahagiaan aku? Ye dakk? Entah. Tak paham ape yg korang fikir. Kalau sayang sekalipun agak2 la jugak. Bile tibe masa hari bahagia aku, doakanlah yang terbaik untuk aku. Ni tak. Aku rase macam dah kalah artis jelesnye korang. takut sgt aku berubah kan? Memanglah. Name pun manusia. Tak selamanye sama. Kalau pikir2 boleh tekanan. Tak tau nak kategorikan semua ni sebagai dugaan atau sebaliknya. Mungkin boleh pendekkan ceritanya disini. Korang sangat kelakar. Sekian. 

Ape2pun terima kasih kepada semua yg sentiasa disisi bagi semangat itu ini pada saya. Alhamdulillah. Saya masih ade korangg. happy sebab saya dikelilingi dgn org yang sgt macam-macam -..-


No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)