Followers

Nuffnang Ads

Monday, March 18, 2013

Sumpah Menyampah.

Bile tarikh pilihanraya sebenar? Ulang soalan. Bile tarikh pilihanraya? Ini bukan soalan sejarah. Ini soalan serius. Bukan sebab aku ni sang pencinta politik. Aku bukan jenis yg tengah gosok gigi pun boleh sembang pasal politik. Bukan langsung. Tapi, sumpah aku menyampah bile segala bagai persiapan itu ini tergendala semata2 nak tunggu lepas Pru. Aku salahkan tarikh pru sebab Mak bz mengalahkan menteri selagi pilihanraya tak lepas. Sekali lagi aku ulang disini. Mak bz mengalahkan menteri. So faham2 jelah macamane bz nye seorang menteri. Tahu tak betapa serabainye kepala hotak nak pikir itu ini sorang diri? Tahu tak? Bukan tak menyempat. Masalahnye bile ape2 pun tak mule lagi dari sekarang. Takkan nak tunggu sehari sebelom majlis baru nak sibuk buat itu ini. Sekarang nak tegur Mak pun kadang2 dah tak sempat. Inikan pulak nak duduk berbincang dgn Mak Abah? Aku perlukan dieorg selain dari org lain yg rapat dgn aku. Boleh tak kalau sekali sekala tolong faham Rakyat? Haa.. Kan aku dah bising.


1 comment:

  1. hai. anda teror dalam mencari perkataan? terjah sini! rebut peluang menang hadiah hebat , http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/03/menang-kad-starbucks-bernilai-rm150.html

    ReplyDelete

Oh, terima kasih komen :)