Followers

Nuffnang Ads

Tuesday, May 7, 2013

Tak telus.

Ape maksud tak telus tu ekk? Dakwat kekal tak telus ke?  Entah. Yelah kot. ok. Ketame tame kalinye, saya nak ucap syukur sebab tarikh yang saya tunggu selama ni dah pun berlalu dengan tenang. Walaupun ade sedikit sebanyak kekecohan pergaduhan pra matang disitu. Ok. Tak kisah lah. Pandai2 koranglah. Masing2 dah besar. Moga2 sape yang tak bersudah sudah lagi tu, 5 tahun akan datang sila2 lah buat muka tak malu jadi calon sekali. kot2 lah kalau ade org nak pangkah awak pulak. eh. Maaf. Pape jelah. Yang penting kat sini saya taknak cerita tentang lakonan serta drama2 tersebut. Semak. Cuma nak bagitu yang saya sgt berpuas hati sebab saya dah pun jalankan tanggungjawab saya sbg seorang rakyat di Malaysia buat ketame tame kalinye. Alhamdulillah. Saya pangkah ape tu tak penting. Saya sokong sape tu tak penting. Yang penting saya ada agama. Tetap beriman pada qada' dan qadar. Insha Allah. Saya tetap berpegang pada undi adalah Rahsia. ok? Tak payah banyak tanye sgt. Yang suke bocor2kan undi tu mmglah mulut tempayan. uh!


Rehat..


Err, tulisan2 diatas hanyalah iklan semata2. Cuma nak bagitau kat sini. Semakin hari, semakin saya bersama kopi, mocha, nescafe, atau ape saje tentang kopi, saya rase semua tu semakin tak telus langsung. Maksudnye macam dah menjadi kebiasaan sgt dlm badan ni penuh benda canggitu. Bile pikir bahaye memanglah takut sebenarnye. Tapi bile fikir bahagia. Wahh indahnye hidup. Sebab tu saya sgt addicted. Sangat. Bile tension kopi. Bile sedih mocha. Bile mengantuk nescafe. Latte, teh tarik, Abc 123 dan sebagainya. Tak ada penyudah langsung antara aku dan kafein. Susah sgt rase nak benti. Tak ade inspirasi langsung untuk aku hentikan semua ni. Makna katanye, aku dah tak kalis langsung dengan semua tu. Bile minum dah rase mcm biase. Tapi bile benti sehari mocha. Terase macam perjalanan hidup ni dah benti terus sampai kepenghujungnye. Teruk? Memanglah. kalau awak lelaki, cuba awak berhenti merokok. Kalau awak tak merokok, cuba awak mulakan merokok. Dan begitulah seterusnya..




Things I like about you? : You're like my Mocha ! Aww--

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)