Followers

Nuffnang Ads

Saturday, December 31, 2011

Januari, 2012.

Bismillahirahmanirrahimm....,
Kehadapan Tahun Baru yg Baru saja menjelma,
Semoga kamu akan jadi yg terbaik drpd yg terbaik baik belaka. Aminn...
Selamat Tinggal KENANGAN dan Selamat Datang HARAPAN :)
Bile sebut pasal harapan, ia mmg tak penah cukup dgn 1. Kan?
Ape harapan korang Tahun ni ekk? Azamm la kott. 
Haha. Azam Saya? Saya rasa semakin takut nak berazam. Sbb saya taknak
ape yg saya azamkan tu akan terkuburrrrr mcm tuh je. Sbb bile kita berazam,
mesti kita berHarap kan? berharap semoga ianya akan terjadi. 
Cukup la sekadar Saya doakan Saya akan jadi lebih baik dari tahun sebelumnya. Aminn...


terjumpa dalam Pesbuk ! Happy New Year!

Okayy, cuma ade 2 je kot yg saya terpikir waktu ni.
Saya nak beli LENS utk Mr.Kenon. eh, azam ke tuhh? muahahaha :D
tak kesahla. azam ke , impian ke, kehendak ke, keperluan ke.
yang penting InsyaAllah, sy akan beli tahun nih. i'll try.

yeah! yang ini! kalau blh yg lagi panjang pun boleh.
Sape nak belanje bgtau la ek! muehehehehehe <3

Then, the 2nd azam?
nak Kaweng! bhahahaha... pelawok2. :D
yela kott. InsyaAllah, kpd anak2 Dato, TanSri2, sila2 lah yek!
hahaha... Gataiii tak berabih! Saje je laaahhhh....
Okay Done for todayy <3

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)