Followers

Nuffnang Ads

Thursday, December 29, 2011

surat utk Mr. Belog.

Dear Mr. Belog,

Disini saya nak amik kesempatan yg agak2 sempat ni utk menaip Berpatah Berkata2 utk Mr. Belog saya. Hurm, bukanlah penting sgt pun kott. Cume nak luahkan je. muahahaha :D Ye, saya mungkin lebih suka meluahkan melalui penulisan drpd percakapan. Ini adalah FAKTA. huhu. Laen org laenlah ragamnye. ye dak? So, tak salah kan Mr. Belog :) Ala, sebenarnya bukan apa sgt pung. Saya cuma nak bgtau, yang saya dah pun mengambil ketupusan eh! keputusan utk menceritakan , meluahkan dan memberitahukan tentang apa yg terjadi pd saya , ttg apa yg saya pikirkan dan ttg apa yg ada di dalam hati saya kpd Mr. Belog sahaja. Rasanya tak salah kott. Ye, mungkin dgn cara ni Saya akan dapat menjaga hati byk Pihak. Yela, mane nak jaga hati kawan, sahabat, musuh lagi, peminat2, kekasih2, skandal2? haha. Melawak je 8-)  -Konon die ingat die Retiss kot.. muahahaha. Chill :P

Okayy, Pes of all.. Saya buat mcm ni bukanlah utk menyakiti hati sape2 atau utk mengecewakan sape2 yg tibe2 terasa ke ape ke. Lantakla. Sape suh terasa. Org suh bace jewwww! heee.. Mungkin ada diantara Kebaikannya Saya wat camnih kott. Barula kite tau ape gunanya Belog. Walaupun Belog jgk mungkin salah 1 laman sosial. takpe kot. Brp kerat sgtlah yg sudi bace ape2 yg kite taip sebenarnye kan! Cukup utk kite sorang je memahami apa yg kita sampaikan. Kan? Tahla, maybe dgn cara ni, saya akan rasa puas bile dapat kongsi segala kegembiraan kepahitan hidup saya. Saya bukan sombong, bkn jugak saya ni taknak kongsi dgn sape2. Cume mungkin kdg2 tak sume org yg blh faham ape yg kte alami walaupun die nak dgr luahan kita. Kan, Mr. Belog? Bile kte tulih kat sini, kte takkan rase pun yg kte sakiti hati sape2, melainkan kte lagi dpt kepuasan bile kte da luahkan apa yg kte rase Patut utk utk kte luah. Dan kdg2 jugak xmungkin sume benda yg kte luahkan tu org nak terima kan? So, bile tulih kat sini, Mr. Belog lgsg tak bantah 1 pun. haha :D


Ye, Tahun Baru 2012 lagi 1 hari je. Tahun ni Saya dapat byk yg saya nak. Walaupun bile sebut psl keje, saya jadi sedikit kechiwaa. Haha. :D takkesahla, yg penting saya takpernah menyusahkan sikit org pun spanjang saya hidup di sini. Malahan , Saya lagi Bahagia bile keje dgn Abah <3 lalalalalala.... Sebut pasal Sinta? Chenta? atau Cinta? haha. Tahun ni mungkin jugak tahun Pengalaman buat saya. Sbb tahun ni saya kenal dgn ramai kawan. Tipula kalau saya ckp xde yg taruh hati pada saya kan? Takpelah, biar masa , waktu , dan takdir yg tentukan siapa yg terbaik utk saya. InsyaAllah. Taksalah kalau kita berkawan :D Cume Pesan Saya utk Diri saya, "Seandainya Saya terjatuh cinta, semoga Saya taklupa Pada penciptanya" Aminnnnn.... Tp bersediakah saya? haha. macam budak2 lg je rase. eeeee! nyampah! :/


Okay , Mr.Belog ..., Saya berhenti disini saja. Ada masa nanti , saya bg surat lagi utk kamoo k ! Ailebiyu so muchhhhh!

LOT OF LOVEE <3 ,

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)