Followers

Nuffnang Ads

Wednesday, June 26, 2013

INI SOALAN SERIUS ! *mohon pencerahan


Hmm,.. Camane ni? Bila bukak setting, pastu nak edit HTML kat blog ni dia mesti jadi canggini. Camane nak buat ehh? Pening la. Baru ingat nak edit blog. Nampak kan muke rajin ni? Da la susah nak main dengan code2 ni. Sekali salah tekan kang mule hancur pulop blog ni kang. Haa.. Kalau macam kite nak cari code, mesti kena tekan CTRL + F kan? Bile dah tekan tu, contohnye kite nak cari code < / body > pastu dia macam tak dapat detect. Macam dia blur je. Nak kate dia blur macam saya takkan lah pulak. Sebab sebelom ni buat ok je. Hurmm.. Mohon la sape2 yang tau, tlg bg pencerahan pada saya ekk! Pelizz! Tapi rase macam cakap dengan cermin je kalau takde sape nak nolong :'(


Err, ok camni. Kalau tak paham soklan saya. Maksudnya, saya tanye.. Kalau dulu bile nak edit html, mesti die kuar macam yang kat atas ni. Tapi skang ni die kuar yang macam gambar kat atas sekali tu. So saya tak reti nak mula camane. Hmm tolonglaa saya. Anggap je saya ni Tasha Manshahar yang sedang minta tolong peminat beliau. kakakakaka . Tolong tau. TQ.

No comments:

Post a Comment

Oh, terima kasih komen :)